1028 Budapest, Kossuth L. u. 15-17. | Titkárság: 275-7935 | Tanári: 397-4468 | Gazdasági iroda: 275-7938
Előadás dátuma | Szerző és Cím: | |
05.14. hétfő
|
17.00 | Belák Dávid: Játéktól játékig, a tárasjátékok világa |
18.00 | Kubinyi Eszter: Presszó, impresszió | |
19.00 | Balogh Kati: Motoros szív | |
05.15. kedd
|
17.00 | Koller Zsóka: Ahol én vagyok a kisebbség |
18.00 | Novák Fruzsina: Székek új külsőben | |
19.00 | Harsányi Natasa: Miről meséljek? | |
05.16. szerda
|
17.00 | Eöry Lilla: Magyarul: ...táncolunk... |
18.00 | Sínay Bíborka: Beszél a kéz | |
19.00 | Szávai Dorka: ....Akik az életet igazán szeretik. | |
05.17. csütörtök
|
17.00 | Frischmann Andris: Igaz vagy hamis? |
18.00 | Taba Áron: A graffiti az ART | |
19.00 | Tóth Imola: Föld és tűz | |
05.18. péntek
|
17.00 | Zubor Viktor: Amuria története |
18:00 | Zsille Sára: Emeletes szoba | |
19.00 | Kovács Ádám: Mit ér a komfort? | |
P ü n k ö s d | ||
05.22. kedd
|
17.00 | Puglisi Bibiana: Phoenix, avagy a ponyva újjászületése |
18.00 | Pokorni Ábel: ,,Forog!" - felkészülés/ítés a filmkészítésre | |
19.00 | Bóna Jakab: " Aki nem tudja tanítja" | |
05.23. szerda
|
17.00 | Domonkos Péter: Egy HANG-szer létrejötte |
18.00 | Hajnal Adél: Kék kép-világ | |
19.00 | Kulcsár Róbert: A világhálón túl - egy év offline | |
05.24 csütörtök
|
17.00 | Tass Mihály: Longboard lustáknak |
18.00 | Tóth Eszter: Eltakar vagy kifejez? | |
19.00 | Palumby Zora: Terápiás színház, a színek játéka | |
05.25. péntek
|
17.00 | Tarczali Szabolcs: Egy szó - mint száz |
18.00 | Haraszti Mihály: Szakmák találkozása egy kapun át | |
19.00 | Beyer-Dóczy Jakab: Torony |
A Pesthidegkúti Waldorf Iskola 2018. szeptemberi kezdéssel részállású (heti 14 óra) angoltanárt keres.
Végzettség:
Elvárt képességek, tulajdonságok:
Jelentkezés határideje és módja:
Csatolandó dokumentumok:
* A 9-12. évfolyamon szaktanárként foglalkoztatható, aki
a tantárgynak megfelelő szakos egyetemi szintű vagy mesterfokozatú tanár, e mellett akkreditált pedagógus-továbbképzésen szerzett Waldorf-pedagógusi képesítéssel rendelkezik vagy a munkába lépéstől számított 2 éven belül megkezdi Waldorf-pedagógiai tanulmányait,
Az SzJA 1%-át adományozza a Török Sándor Waldorf-pedagógiai Alapítvány javára!
Adószám: 19008343-2-41
Az Alapítványt a 80-as évek végén olyan személyiségek hozták létre, akik a Waldorf-pedagógia szellemi forrása és a tanszabadság iránt elkötelezettek voltak. Vekerdy Tamás, Makovecz Imre, Székely György, Szilágyi Péter, Jakab Tibor és mások tevékeny részt vállaltak Közép-Kelet-Európa rendszerváltás utáni elsô Waldorf-iskolájának létrehozásában.
Az Alapítvány fenntartója a Pesthidegkúti Waldorf Iskolának, a Török Sándor Waldorf Óvodának, Galagonya Waldorf Óvodának és a solymári Waldorf Pedagógiai Intézetnek (Tanárképzés) is.
***
Az 1% felajánlása nem kerül semmibe, nem képez plusz kiadást, de nagyon sokat segít!
A nyilatkozat letölthető innen.
Támogatását köszönjük!
Kulcsár Gábor: Miért fontos, hogy a béka túlélje?
osztálytanító, a Waldorf Pedagógiai Intézet vezetője
A Waldorf-tanárképzésen tanítóként az akarat művészeinek kell lennünk: hiszen az a feladatunk, hogy a fiatalokban az önálló akaratot felkeltsük.
Miért hallatlanul izgalmas ebben a folyamatban részt venni? Mire vállalkoznak ma a tanárképzés hallgatói és az őket tanítók?
Káldi Emese: Kiterjesztett valóságunk – avagy sétálj velem Budapesten!
az ImagineBudapest alapítója
Szerelmes andalgás? Egészségügyi penzum? Sietős léptek hétköznapunk helyszínei között? Egyik sem! A tematikus városi séta kikapcsolódás, feltöltődés és tanulás, az érzékelés kiteljesítése és az elme pallérozása egyszerre. Összefüggések felfedezése a részleteken keresztül éppen ott, ahol mindennapjainkat töltjük – az olykor szeretett, de még gyakrabban utált városban, amelynek akarva-akaratlanul részei, formálói vagyunk, és mostantól talán tudatos élvezői is lehetünk! Indulhatunk?
Molnár Csaba: A pénz nem boldog itt? – Alternatív üzleti modellek, változó paradigmák
közösségfejlesztési vezető, MagNet Bank Zrt.
Mi történik, ha mindannyian üzleti döntéshozóként is tekintünk önmagunkra? Mit mond rólunk a kapcsolatunk a pénzzel – amikor és ahogyan költjük, amikor befektetjük, megtakarítjuk, vagy támogatásra fordítjuk? Amikor kiemelt céllá tesszük, vagy épp ellenkezőleg, elutasítjuk?
Ennek a kapcsolatnak a tudatosítása nem csak a személyes életünket és döntéseinket befolyásolja, változtathatja meg…
ParenTED No. 12
2018. március 1., 18 óra
Karakai Gábor