1028 Budapest, Kossuth L. u. 15-17. | Titkárság: 275-7935 | Tanári: 397-4468 | Gazdasági iroda: 275-7938
email cím – OM azonosító – jelszó beállítás. (OM szám a diákigazolványon, szöveges bizonyítványon fellelhető – 11 jegyű, 7-tel kezdődik).
Újabb gyerek felvétele az Adatok – Tanuló regisztrálása menüpontban lehetséges.
Regisztrálni csak egyszer kell, legközelebb már a bejelentkezést válasszuk.
Rendeléshez az Étlap menüpontot használjátok.
Lehet teljes hónapot is rendelni egy gombbal, de minden napra is kiválaszthatjuk gyermekünknek az ebédet.
Naponta választani lehet az első és második fogást, a harmadik automatikus mindenkinek.
Egy lapon 1 hét jelenik meg, a képernyőn bal-fent vagy jobb oldalon a nyíllal kell váltani a heteket. Mikor mindent megrendeltünk amit szerettünk volna, kattintsunk a Megrendelés feladására, kövessük az utasításokat és fizessünk a SimplePay rendszeren keresztül bankkártyával (akinek van SimplePay regisztrációja irtó gyorsan tud fizetni).
Várjuk meg amíg visszatér a ebéd rendelés oldalára, ellenőrizzük hogy kaptunk-e visszajelzést a fizetésről és az ebéd megrendelésről is!
Minden gyereknek külön kell rendelni és fizetni.
A megrendelés a fizetéssel válik véglegessé!
Lemondást mindenki önállóan tud intézni, belépve a felületre a nem kívánt dátum alatt kattintsunk a lemondásra.
FONTOS: Reggel 9-ig a másnapi ebédet tudjátok lemondani! Ilyenkor is fel kell adni a megrendelést és véglegesíteni, különben nem jegyzi meg a rendszer a lemondást. A lemondott, de előzőleg befizetett ebéd bekerül az egyenlegbe és a következő hónapban felhasználhatjuk fizetéskor.
Az Adatok – étkező adatai menüpont alatt be lehet jelölni allergéneket, a jövőben ha ilyen tartalmú ételeket rendelünk, a rendszer figyelmeztet bennünket az allergének jelenlétére.
A mentes menü (tej, tojás, glutén) mindig csak egy héttel előre kerül feltöltésre, tehát a mi rendelési szisztémánkban aki mindenképpen mentest kér, nem tudja előre, hogy a második héttől mi lesz a menü.
A rendelő felület az alábbi hivatkozáson érhető el:
Kedves Érdeklődők!
Nagy örömünkre 2022. november 26-án ismét megtartjuk Adventi Bazárunkat. A hagyományoknak megfelelően idén is elsősorban kulturális programoknak, gyermekfoglalkozásoknak szeretnénk időt és helyet biztosítani.
E mellett természetesen idén is lesz lehetőség válogatott portékák árusítására. Ezzel kapcsolatban alább olvashattok bővebb tájékoztatást.
A jelentkezés módja
A jelentkezéshez az alábbi űrlapot kell kitölteni: 2022 Bazárjelentkezés
A kérdések megválaszolása segíti munkánkat, képet kapunk arról, hogy ki, milyen árut szeretne hozni a Bazárra.
A jelentkezés határideje
Ahhoz, hogy mindenki megfelelően tudja tervezni ezt a napot, időben szeretnénk eldönteni, hogy ki az, akinek tudunk helyet biztosítani és ki az, akinek sajnos nem. A jelentkezéseket legkésőbb az őszi szünet végéig, vagyis november 6-ig várjuk. A határidő után leadott jelentkezéseket nem tudjuk elfogadni. Döntésünkről mindenkit értesítünk, a tájékoztatás várható ideje: november 9.
Részvételi díj
Az árusításért részvételi díjat kell fizetni. Ennek összege: 8000,- Forint asztalonként. (Egy asztal mérete: kb. 60 cm * 50 cm, egy egyszemélyes iskolai asztal.) A részvételi díjat előre, átutalással kérjük kifizetni. Az átutalással kapcsolatos információkról a kiválasztott árusok a későbbiekben részletes tájékoztatást kapnak.
Fizetés a Bazáron
Szeretnénk ápolni a korábbi bazárok hagyományát, ezért a fizetéseket az iskola hivatalos bazári fizetőeszközében, Fabatkában is lehet teljesíteni. (A Fabatkák egyszerűsítik az elszámolást, biztonságosabbá teszik a pénzhasználatot, ezáltal a gyerekeket segítik.) A Fabatkák be és átváltásáról folyamatosan gondoskodunk, így a nap végén mindenki igazi pénzzel térhet haza. Szeretnénk felhívni az árusok figyelmét, hogy a Fabatkával történő fizetést mindenkinek el kell fogadnia. A jelentkezés beküldése egyben azt is jelenti, hogy ezt a feltételt ismertnek és elfogadottnak tekintjük minden árus részéről.
Waldorf intézmények a bazáron
Természetesen idén is külön biztosítunk árusítási lehetőséget Waldorf óvodák, iskolák, intézmények számára. Ezeket a jelentkezéseket a többiektől külön szeretnénk kezelni. Amennyiben ilyen intézmény nevében szeretnétek jelentkezni, kérjük, hogy írjatok e-mailt a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.
A Bazár napjával kapcsolatos részletekről a későbbiekben pontos tájékoztatást fogunk adni a kiválasztott árusoknak.
Amennyiben bármilyen fontos kérdés merülne fel a jelentkezéssel kapcsolatban, elérhetők vagyunk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen.
Üdvözlettel,
A Bazár 2022. szervezői
Kedves Barátaink, Tisztelt Érdeklődők!
2019. november 30-án tartjuk hagyományos Adventi Bazárunkat. A korábbi évekhez hasonlóan idén is elsősorban a kulturális programoknak és a gyermekfoglalkozásoknak szeretnénk időt és helyet biztosítani az iskola területén. Emellett természetesen ebben az évben is lesz lehetőség válogatott portékák árusítására. Erről az alábbiakban adunk iránymutatást.
A jelentkezés módja:
A jelentkezéshez a következő űrlap kitöltése szükséges: Űrlap a bazári jelentkezéshez
A kérdések megválaszolása segíti munkánkat, képet kapunk arról, hogy ki, milyen árut szeretne hozni a Bazárra.
A jelentkezés határideje:
A jelentkezéseket legkésőbb 2019. november 7-ig várjuk. A határidő után leadott jelentkezéseket nem tudjuk elfogadni. Döntésünkről mindenkit értesítünk, a tájékoztatás várható ideje: 2019. november 11.
Részvételi díj:
Az árusításért részvételi díjat kell fizetni. Ennek összege: 6.000 Ft asztalonként. (Egy asztal mérete: kb. 60cm X 50cm, egy egyszemélyes iskolai asztal). A részvételi díjat előre, átutalással kérjük kifizetni. Az átutalással kapcsolatos információkról a kiválasztott árusok a későbbiekben részletes tájékoztatást kapnak.
Fizetés a Bazáron:
Szeretnénk ápolni a korábbi bazárok hagyományát, ezért a fizetéseket az iskola hivatalos bazári fizetőeszközében, Fabatkában is lehet teljesíteni. (A Fabatkák egyszerűsítik az elszámolást, biztonságosabbá teszik a pénzhasználatot, ezáltal a gyerekeket segítik.) A Fabatkák be- és átváltásáról folyamatosan gondoskodunk, úgyhogy a nap végén mindenki igazi pénzzel térhet haza. Szeretnénk felhívni az árusok figyelmét, hogy a Fabatkával történő fizetést mindenkinek el kell fogadnia. A jelentkezés beküldése egyben azt is jelenti, hogy ezt a feltételt ismertnek és elfogadottnak tekintjük minden árus részéről.
Waldorf intézmények a Bazáron:
Természetesen idén is külön biztosítunk árusítási lehetőséget Waldorf óvodák, iskolák, intézmények számára.
Amennyiben bármilyen fontos kérdés merülne fel a jelentkezéssel kapcsolatban, elsősorban e-mailben tudunk válaszolni a bazar(kukac)phwi.hu címen. Telefonos elérhetőségünk munkaidőben: 30/449-9103 vagy 30/929-9128
Üdvözlettel:
A Bazár 2019. szervezői
Szeretettel hívunk Benneteket a december 21-én 11 óra 20 perckor kezdődő karácsonyi koncertünkre, melyet a máriaremetei templomban tartunk.