1028 Budapest Kossuth L. u. 15-17. | Titkárság: 275-7935 | Tanári: 397-4468 |Gazdasági iroda: 275-7938

Előadás dátuma Szerző és Cím:
05.14. hétfő
17.00 Belák Dávid: Játéktól játékig, a tárasjátékok világa
18.00 Kubinyi Eszter: Presszó, impresszió
19.00 Balogh Kati: Motoros szív
05.15. kedd
17.00 Koller Zsóka: Ahol én vagyok a kisebbség
18.00 Novák Fruzsina: Székek új külsőben
19.00 Harsányi Natasa: Miről meséljek?
05.16. szerda
17.00 Eöry Lilla: Magyarul: ...táncolunk...
18.00 Sínay Bíborka: Beszél a kéz
19.00 Szávai Dorka: ....Akik az életet igazán szeretik.
05.17. csütörtök
17.00 Frischmann Andris: Igaz vagy hamis?
18.00 Taba Áron: A graffiti az ART
19.00 Tóth Imola: Föld és tűz
05.18. péntek
17.00 Zubor Viktor: Amuria története
18:00 Zsille Sára: Emeletes szoba
19.00 Kovács Ádám: Mit ér a komfort?
P ü n k ö s d  
05.22. kedd
17.00 Puglisi Bibiana: Phoenix, avagy a ponyva újjászületése
18.00 Pokorni Ábel: ,,Forog!" - felkészülés/ítés a filmkészítésre
19.00 Bóna Jakab: " Aki nem tudja tanítja"
05.23. szerda
17.00 Domonkos Péter: Egy HANG-szer létrejötte
18.00 Hajnal Adél: Kék kép-világ
19.00 Kulcsár Róbert: A világhálón túl - egy év offline
05.24 csütörtök
17.00 Tass Mihály: Longboard lustáknak
18.00 Tóth Eszter: Eltakar vagy kifejez?
19.00 Palumby Zora: Terápiás színház, a színek játéka
05.25. péntek
17.00 Tarczali Szabolcs: Egy szó - mint száz
18.00 Haraszti Mihály: Szakmák találkozása egy kapun át
19.00 Beyer-Dóczy Jakab: Torony

A Pesthidegkúti Waldorf Iskola 2018. szeptemberi kezdéssel részállású (heti 14 óra) angoltanárt keres.

Végzettség:

  • a Magyar Waldorf Iskolák kerettantervében meghatározott végzettségek*

Elvárt képességek, tulajdonságok:

  • magas fokú együttműködési készség
  • innovatív szemlélet, nyitottság
  • folyamatos önképzés és önismereti fejlődés iránti igény

Jelentkezés határideje és módja:

  • folyamatosan
  • elektronikus levélben  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre

Csatolandó dokumentumok:

  • szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • ajánlások, referenciák,
  • és az állás betöltéséhez szükséges végzettséget igazoló dokumentum(ok) másolata(i)

A 9-12. évfolyamon szaktanárként foglalkoztatható, aki  

a tantárgynak megfelelő szakos egyetemi szintű vagy mesterfokozatú tanár, e mellett akkreditált pedagógus-továbbképzésen szerzett Waldorf-pedagógusi képesítéssel rendelkezik vagy a munkába lépéstől számított 2 éven belül megkezdi Waldorf-pedagógiai tanulmányait,

Kedves Szülők, Diákok, Tanárok!

Várunk Benneteket szeretettel a 12. ParenTED rendhagyó szülői estünkre.

ParenTED No. 12

​JEGYRENDELÉS

PHWI ParenTED FB v11 1

Káldi Emese: Kiterjesztett valóságunk - avagy sétálj velem Budapesten!
az ImagineBudapest alapítója

Szerelmes andalgás? Egészségügyi penzum? Sietős léptek hétköznapunk helyszínei között? Egyik sem! A tematikus városi séta kikapcsolódás, feltöltődés és tanulás, az érzékelés kiteljesítése és az elme pallérozása egyszerre. Összefüggések felfedezése a részleteken keresztül éppen ott, ahol mindennapjainkat töltjük - az olykor szeretett, de még gyakrabban utált városban, amelynek akarva-akaratlanul részei, formálói vagyunk, és mostantól talán tudatos élvezői is lehetünk! Indulhatunk?

Káldi Emese

 

Molnár Csaba: A pénz nem boldog itt? - Alternatív üzleti modellek, változó paradigmák

közösségfejlesztési vezető, MagNet Bank Zrt.

Mi történik, ha mindannyian üzleti döntéshozóként is tekintünk önmagunkra? Mit mond rólunk a kapcsolatunk a pénzzel - amikor és ahogyan költjük, amikor befektetjük, megtakarítjuk, vagy támogatásra fordítjuk? Amikor kiemelt céllá tesszük, vagy épp ellenkezőleg, elutasítjuk? Ennek a kapcsolatnak a tudatosítása nem csak a személyes életünket és döntéseinket befolyásolja, változtathatja meg...

Molnár Csaba1

 

Kulcsár Gábor: Miért fontos, hogy a béka túlélje?

osztálytanító, a Waldorf Pedagógiai Intézet vezetője

A Waldorf-tanárképzésen tanítóként az akarat művészeinek kell lennünk: hiszen az a feladatunk, hogy a fiatalokban az önálló akaratot felkeltsük. Miért hallatlanul izgalmas ebben a folyamatban részt venni? Mire vállalkoznak ma a tanárképzés hallgatói és az őket tanítók?

KulcsárGábor

​JEGYRENDELÉS

Keresés

naptár

További olvasnivaló