1028 Budapest, Kossuth L. u. 15-17. | Titkárság: 275-7935 | Tanári: 397-4468 | Gazdasági iroda: 275-7938
„Egy alkotás létrehozói, de közönsége is, örömmel veszi, ha visszajelzést kaphat a létrejött műről: ha olyan személyek véleményét, tetszését vagy éppen fenntartásait olvashatja, akik komolyan elgondolkodnak az adott művön. Kérdéseket fogalmaznak meg magukban a létrehozás szándékáról és megvalósulásának a hatásáról, jelentéséről.”
Így kezdődik az a levél, amelyet elküldtem pár 11. osztályos diáknak, felkérve őket arra, hogy írják meg véleményüket a 12. osztály Bertolt Brecht: A szecsuáni jólélek c. darabjának előadásáról. Olvassátok Lukács Péter és Deli Dániel írását.
Véget értek az előadások, fogunk még beszélgetni és itt írni is róla.
Addig pedig nézegessétek Kalocsay Károly fotóit!
{igallery id=4363|cid=34|pid=1|type=category|children=0|addlinks=0|tags=|limit=0}
Mit jelentenek a hieroglifák? Ki tudod bogozni a madzagokat úgy, hogy nem nézel oda? Felismerted a fáraó írnokát? Melyik Harisnyás Pippi legfinomabb süteménye? Megmondjam, melyik kártyára gondoltál? Miért alszik Csipkerózsika, ha Pettsonról és Findusról mesélnek neki? Te is láttad Mary Poppinst? Hogyan lehet megszabadulni a tütüféregtől és mi gyógyítja a violin-kulcscsontgyulladást? Thor, ha hegedül, nem is olyan félelmetes!, Mit kell kinyomozni a harmadikos teremben? Te is segítettél öreganyónak rőzsét cipelni?
Nézzétek meg Karcsi képeit az 1-7. osztály farsangjáról!
{igallery id=2275|cid=35|pid=1|type=category|children=0|addlinks=0|tags=|limit=0}
Korbely István: Bohóc
Jólesően állapítjuk meg mostanában délutánonként, hogy még milyen világos van. Egyre messzebb kerülünk a téli napfordulótól gyertyaszentelőt is elhagyva, de nem annyira, hogy lelkünkben még ne élne mindaz a tapasztalat, amit Advent és a karácsonyi idők alatt átéltünk.